Customer portal
Skip to Content

SLA/Service

Een SLA is een soort kwaliteitsbewaker. In een SLA (ook wel Service Level Agreement of Service Niveau Overeenkomst genoemd) wordt de kwaliteit vastgelegd en overeengekomen van de diensten die wij leveren aan onze klanten. Denk hierbij aan dingen als:

  • Beschikbaarheid
  • Ondersteuning
  • Betrouwbaarheid

Dankzij onze SLA weet je wat je kunt verwachten van onze diensten.

Wat wij voor jou kunnen betekenen

  • Meetbare afspraken over dienstverlening
  • Afspraak is afspraak
  • Bespreekbaar maken van storingen

Keertje koffie?

Heb je een vraag, wil je weten wat wij voor je kunnen betekenen of wil je graag met ons samenwerken? Maak vrijblijvend een afspraak via onderstaand contactformulier of een mailtje. Gewoon even bellen kan natuurlijk ook. We zetten de koffie vast klaar!
Back to top

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!